Omdat het vorige logo wat verouderd was en het bedrijf met de tijd mee wil gaan, is het logo van Waterland Installatietechniek onlangs vernieuwd. Leo de Boer: ‘Wij staan voor vernieuwing en in beweging blijven. Het nieuwe logo straalt dit nu ook uit.’
Het opgefriste logo is ontworpen door Marjolein Holtkamp van Creatieve Vormgeving Waterland. Leo: ‘Ze heeft al eerder een unieke flyer voor ons bedrijf gemaakt, waar we zeer tevreden over zijn. Daarom hebben we haar nogmaals gevraagd voor ons te ontwerpen.’ Het logo is in dezelfde geel/zwart kleurstelling gebleven, om de herkenbaarheid te behouden. De nieuwe, rondere vormgeving maakt het geheel wat vriendelijker volgens Leo. Het logo is inmiddels overal doorgevoerd: op de bedrijfswagens, de stickers voor op de ketel, op de website, het gevelbord van het bedrijf en ook op social media. Leo: ‘De herkenbaarheid blijft, maar is wel vernieuwd. Dit past bij ons bedrijf.’